10 Eylül 2009 Perşembe

2001-02 Souleymane Youla (11) -Gençlerbirliği-






ilk futbolcu formam olması açısından önemli bir formadır benim için. bu formanın çok uzun bir hikayesi var aslında. istanbul'da yaşayan galatasaraylı can ciğer kuzu sarması arkadaşım hakan gözkan'da formayı görünce hemen kulis çalışmalarına başlamıştım. ama eleman nuh diyip peygamber demeyince bir türlü formayı alamadım. 2002-03 sezonunda ankara'daki beşiktaş maçında giymek için formayı istediğimde hakan "olur" demişti. istanbuldan maç için gelirken yanına getirdi ve bu formayı giyerek maça gittik.

formanın hakana gelişi de ilginç;

hakanın bir arkadaşı ankaraya gelir. gençlerbirliği kulübüne gider ve tanıdğı futbolcuyla muhabbet ederken ondan bir forma ister. adam formayı getirmek için gider gelirken elinde birde fazladan forma vardır. "bizim youlayı gördüm yolda ondan da aldım forma" der ve bu iki formayı elemana verir. hakan da ondan alır bu formayı.

"sana galatasaray forması alayım sen bana bu formayı ver" diye önerilerim sonunda kabul edildi ve hakan formayı bana hediye etti.

sağolsun varolsun :)

haziran 09'da viyana'da hakan'ın yanına gittiğimizde bu forma muhabbeti açıldı. biraz lak lak ettik. kolay değil 6 yıl geçmiş üzerinden...

üste bahsi geçen beşiktaş maçında bu forma üstümdeyken ben, hakan ve kuzenler ile beraber çektirdiğimiz fotoyu nikahımızdaki slaytta da kullanmıştık. bu da formanın ayrı bir hikayesi :)

ilgili gençler beşiktaş maçı;
2002-2003 Sezonu Süper Lig 32. Hafta Maçı
Gençlerbirliği 1-2 Beşiktaş
http://www.macanilari.com/getir.php?fid=200220033209

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder