24 Eylül 2009 Perşembe

2008-09 Samsun Yolspor





bu formanın "nefis" bir öyküsü var... samsun yolspor 1963-64 sezonunda amatör kümede olmasına rağmen türkiye kupasında çeyrek finale kadar çıkar ve rakip beşiktaştır. herkez beşiktaş fark yapacak diye beklerken samsun yolspor beşiktaş'a kök söktürür ve beşiktaş zar zor eler samsun yolspor'u... bu yüzden de macanilarinda yerini almıştır samsun yolspor...

ilhan akbaş adında bir samsunspor taraftarından mail gelir macanilari.com'a. mailde samsun yolspor'un hala yaşayan bir takım olduğunu ama sitede logosunun olmamasından yakınır ilhan bey. ben logoyu bulamadığımı belirttim ve ellerinde logo varsa seve seve yayınlayacağımı söyledim. ilhan bey bana logoyu göndermeden önce hollanda'da yaşayan ve şu anda nette bulacağınız neredeyse tüm "yüksek kaliteli" takım logolarını çizen mehmet bana logoyu bulduğunu söyler ve atar. bu arada ilhan bey de logoyu maili atar. logolarda bir fark vardır. mehmet'in gönderdiği logo sarı, ilhan beyinin gönderdiği logo turuncu renktedir. kendisine hangisi doğru diye sorduğumda samsun yolspor'un turuncu-siyah olduğunu söyler...

bu arada ilhan bey'e samsun yolspor formasını nasıl bulacağımı sorduğumda bana "ben size bulurum" dedi. ben de ücreti neyse göndereyim dedim. ilhan bey "olur mu öyle şey" diye cevap verdi...

yaklaşık 2 hafta sonra ben budapeştedeyken bir mail geldi ilhan bey'den. formayı ayarladığını ve kargoladığını yazıyordu ilhan bey. heycanlandım. ankaraya gelir gelmez ilk iş kargoya gitmekti. kargoyu aldığımda biraz şaşırdım çünkü kargo beklediğimden ağırdı... için açınca afalladım. çünkü ilhan bey, forma, şort, çorap, flama... yani full takım göndermişti. bir de formanın arkasına 6 m.ali çetinkaya yazdırmıştı. inanılmaz sevindim ve mail atıp çok teşekkür ettim...

bana nereli olduğumu bilmediğini ama gençlerbirliği taraftarı olduğumdan 6 numara yazdırdığını söyledi bende isabet olmuş çünkü hem ankaralıyım hem gençlerbirliği taraftarıyım dedim...

1963-1964 Sezonu Türkiye Kupası Çeyrek Final 1. Maçı
Samsun Yolspor [A] 0-1 Beşiktaş
http://www.macanilari.com/getir.php?fid=196319648603

1963-1964 Sezonu Türkiye Kupası Çeyrek Final 2. Maçı
Beşiktaş 2-1 Samsun Yolspor [A]
http://www.macanilari.com/getir.php?fid=196319648607

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder